Ażurowe ściany działowe

Kilka miesięcy temu natrafiłam na nowatorski na polskim rynku produkt, który jest świetnym rozwiązaniem, jeśli chcemy uzyskać efekt podzielenia przestrzeni, przepierzenia np. pomiędzy kuchnią a salonem. Jednak dopiero, gdy zaczęłam opracowywać projekt wnętrza domu w Zamościu, miałam okazję przyjrzeć się bliżej tzw. ścianom ażurowym. W ofercie dystrybutora Decorativos.pl znajduje się wybór kilkunastu wzorów ażurowych paneli hiszpańskiego producenta Duralmond, które mogą być stosowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz jako elewacje. 

W moim projekcie zastosowałam je jako subtelną ściankę działową, dzięki której podzieliłam dużą, otwartą przestrzeń salonu na część wypoczynkową i część jadalnianą. W efekcie powstał ciekawy detal dekoracyjny, który rysunkiem nawiązuje do tapet ściennych, zdobiących klatkę schodową oraz ścianę w jadalni. Większość paneli występuje w rozmiarach 240x120cm i może być dowolnie komponowana. Poniżej zamieszczam kilka wizualizacji projektu z zastosowaniem panelu o nazwie Ojival 03, wzór panelu oraz aranżację z jego użyciem, prezentowaną na stronie Decorativos.








Inspiracja Decorativos.pl



Model Ojival_03 ref. Eye
Copyright © JEDYNE.TAKIE.WNĘTRZA , Blogger